niedziela, 11 marca 2012

nudy w banku...(^^)

Hejka Kochani!
Kiedyś podczas pobytu w banku w bardzo długiej kolejce troszkę mi się nudziło więc...telefonik pstryk,pstryk i są!!Ludzi w poczekalni(przynajmniej w mojej okolicy)nie było więc mogłam czuć się swobodnie;).Przy okazji  wykorzystałam dobrze wolne minuty,których mi ostatnio brakowało;)
Chciałam Wam również oznajmić,że mimo iż nie  ma postów to JA nie próżnuje i robię fotki by WAS zaś uraczyć;)

Buty zimowe zakupione podczas przypływu emocji i chwili za około 80zł ! Są czarne co jest ich największym atutem , pod podeszwą a'la traper więc jak było ślisko mogłam spokojnie hasać,botki do kostki więc pasują do spodni a przede wszystkim do kiecek w których kocham chodzić.!

 torebka kiedyś już była w jakimś poście ale uwielbiam ją za to,że mieści się w niej ,,wszystko co jest niezbędnie-potrzebne,, . Rękawiczki zakupione w SH za 10zł
 Komin był w komplecie ze sweterkiem za 88 zł.Z czego sweterka nie mogę zaliczyć do udanego zakupu;(
 Płaszczyk  jest starą kilkuletnią historią zakupioną w sh.
 Kilka kolorów na paznokietkach...czerwień i pastelowa zieleń
 ...również dla ożywienia atmosfery zimowej -fioletowy zegarek z Avonu (ok 20 zł)
 Te zdjęcia zrobione już w domku....
koszula w paski H&M-sh
pomarańczowa bluzeczka-prezent od mamy
korale-podprowadzone ze szkatułki mamy
 spodnie MILLA-sh przyznam szczerze ,że nie gustuję w spodniach to po pierwsze a po drugie nie w takich jasnych, ale...no właśnie jak się zakupiło to trzeba chodzić...
 klipsy pastelowe-prezent od siostry;)

 podkolanóweczki w kropeczki i kolorowe paznokietki w żółto-niebieskich barwach...

miłego popołudnia niedzielnego;**Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz