poniedziałek, 12 marca 2012

niedzielne leniuchowanie;)

Witam Kochani!!
Jak Wam mija poniedziałek....?Mi leniwie jak to w poniedziałek i na bezrobociu;) ale korzystam bo wiadomo bez końca taka laba nie potrwa...;)
W niedziel po obiadku troszkę moja fotografka popstrykała.Jak już wcześniej wspominałam Cieszę się niezmiernie ,że nadworny fotograf jest bo mniej muszę robić fotek telefonem.
Popatrzcie....
Wiem,że niebieskim was zarzucam ale czuję się w nim genialnie...


Kapciuszki a^la baletki są bardzo wygodne ,ciepłe no bardzo mi się podobają;)



t-shirt z printem dziewuszki ostatnio takie palubiłam bardzo mam ich kilka...







 spódniczka skórzana była już-jest to dzieło siostry.Przepraszam ale czuję się w niej super!dlatego was męczę;)
 Pasek-camel

 sweterek-również ulubiony no i niebieski...


bywajcie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz