wtorek, 8 maja 2012

umbro

hejka!
jak wam minął dzień...? mi wspaniale !
ponieważ:
po 1 miałam długi weekend od soboty godziny 13:00,poprzez niedziel,poniedziałek w UK to był Bank Holiday,no i dziś małe wagary od pracy(zadzwoniłam ,że chora no i mam wolne)
po 2 mój ukochany miał również wolny dzień -dlatego patrz punkt pierwszy moje wagary od pracy;)...jakoś tak ostatnio się mijaliśmy i chcieliśmy spędzić ze sobą czas!KOCHAM!!:**
po 3 zakupy;) czyli to co kocham na drugim miejscu(na pierwszym mąż)!!
po 4 ,,kolejna zdobycz-więc nie było to chodzenie na próżno,,
W pracy dostałam bon-co czwartek  wyróżniani są najlepsi pracownicy ubiegłego tygodnia.No i jakby to powiedzieć ja znalazłam się w tym gronie...jakie to było zaskoczenie dla mnie...naprawdę się nie spodziewałam..że JA...mogłabym być w jakiś sposób wyróżniona.Nigdy ale to przenigdy nic nie wygrałam nie dostałam żadnej nagrody więc nawet przez myśl by mi nie przeszło....ale...MaM;)PIERWSZE W ŻYCIU WYRÓŻNIENIE.Bon można było wykorzystać w sklepach m.in DOROTHY PERKINS,NEW LOOK,RIVER ISLAND ,JJB SPORT i ja właśnie w tym ostatnim zakupiłam getry UMBRO .Ogólnie nie jestem zwolenniczką stylu sportowego .Nie lubię obszernych bluz dresowych spodni takiego samego typu butów sportowych...itp.Mam co prawda kilka w szafie takich rzeczy ale ogolnie cała moja garderoba składa się z kobiecych zestawów spódnice ,sukienki... bo w takowych czuję się najlepiej.I właśnie te legginsy bo właściwie tak je można nazwac najbardziej mnie urzekły no i są czarne...to dla mnie duży plus;)


To właściwie na tyle...wygadałam się,pochwaliłam  a zdjęcia będą niedługo...;)
Trzymajcie się miłego wieczoru przed TV i z kubkiem gorącej herbatki w ręku;)






buziaczki:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz