wtorek, 22 maja 2012

miętaaaaaaaaaaaa+nowa fryzura

kolejny post dotyczy mojej miłości na ten sezon-koloru miętowego>zakochałam się na zabój, mam schizy i wszystko kupuje w tym kolorku...czekam na guru modowe na wyznaczenie nowego trendu .koloru,fasonu...i nowej miłości;)


serce drewniane 3 GBP moda at george
zawsze marzyłam by mieć taki zwykły prosty wisiorek-długi ,który do większości zestawów by pasował i mam i to za jakie pieniądze...ogólnie ostatnio wybieram proste fasony -nie lubię cyrku i wesołego miasteczka,PONIEWAŻ WIEM ,ŻE NIEZBYT DOBRZE W AWANGARDZIE WYGLĄDAM:) 
 pastelowa bransoletka również 3 GBP moda at george

 listonoszka nie mieszcząca a4  moda at george 6 GBP


 jeansy rzadko można mnie zobaczyć w takiej części garderoby
 miętowa bluzka z kokardami na ramionach moda at george -nie pamiętam ile kosztowała ale na pewno mniej niż 10 GBP-jest ze wspaniałego lejącego materiału...

 lakiery : mięta i NO WŁAŚNIE RÓŻOWY...?




 NOWA FRYZURA;)nareszcie ścięłam włosy i pofarbowałam -potrzebowałam zmiany i jestem z niej bardzo zadowolona koszt metamorfozy 70 GBP







polecam zakład  fryzjerski ORGANIC w Halifaxie;) 200 procent profesjonalizmu -masaż  głowy podczas mycia włosków,pyszna kawka,miła obsługa -na pewno tam wrócę .Przyjemne z pożytecznym spędzenie czasu:)-3 H;)



ciau;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz