niedziela, 19 lutego 2012

niedzielne popołudnie

hej jak wam mija weekend? ja aktualnie pije kawkę

czarna bez cukru pamiętajcie jak do was na chatę wbiję na kawkę;)
wracając do meritum...
i mówię sobie a... włącze mojego laptopika (swoją drogą taka myśl mi przez głowę śmigneła-uzależniona od komputera i internetu... hmmm...?) i zamieszcze posta.Systematyka popłaca;)
Dziś zrobiłam zdjęcia zawartości mojej cudownej, wspaniałej garderoby,której bym broniła jak żołmierz  na wojnie;)
torebki około 20 egzemplarzy na zdjęciach kilka sztuk reszta w ,,pożyczkach,, u mamy i siostry;)
 koszule,żakiety,kamizelki,lekkie płaszczyki i dwie torebki po prawej
krótkie rękawki po lewej po prawej spodenki a za nimi bluzeczki ,,na naramkach,,
 następnie dżinsy-przewaga ciemnych barw te jaśniejsze tylko dwie pary mam,po prawej spodnie bardziej eleganckie...
 buty-kolekcjonuję w kartonach dzięki czemu zawsze są zadbane i służyć mi będą na wieki amen
 sweterki z długim rękawkiem...
 ...i tu również
 sweterki rozpinane
 znów buty;)
 rajstopy jest ich troszkę...zakupiłam dla nich specjalny koszyk aby były ładnie poukładane
no więc to by było na tyle
do następnego...buziak:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz