poniedziałek, 20 lutego 2012

cała polska czyta...;)







w wyżej wymienionych magazynach można wyszukać dużo dużo notek o modzie ,urodzie,stylu gwiazd etc,
jestem stałą czytelniczką!


 od zeszłego roku dokładnie od kwietnia kiedy to mój ukochany padł na kolana a ja powiedziałam... TAK  magazyny ślubne również królują w moim domu...wogóle wszystko co w nazwie ma ślub jest u mnie numerem jeden!
no i Ona kobieta niesamowita pani Danuta jest fantastyczna a jej książka genialna. Z 450 stron przeczytałam jakieś 300 i wiem na 200 procent ,że było warto ją zakupić.Spisanie całego swojego życia to nie lada wyzwanie. Myślę, że pani Danuta poradziła sobie z tym doskonale.
Czy książka jest oskarżeniem Wałęsy? Dla mnie tak. Dla mnie jest to odsłonięcie bardzo prywatnych relacji pomiędzy mężem a żoną.
Jego nie interesuje co ona ma do powiedzenia, na wiadomość, że pisze wspomnienia było tylko zdawkowe "no, zobaczymy, co z tego wyjdzie".
Nie zgadzam się z opinią, że przez całą książkę musimy wysłuchiwać narzekań Danuty Wałęsy. Była po prostu silną kobietą i opisała wprost wszystkie trudy. 

Podobał mi się rozdział w którym autorka w kilku słowach przedstawia swój stosunek do różnych znanych osób. Zaskoczyła mnie, ponieważ z wieloma jej poglądami się zgadzam. 

Warto przeczytać te wspomnienia. Są autentyczne, piękne. Pokazują inny ale zwykły świat.


 Pożyczona miłość -tak na rozluźnienie, na gorsze dni ,kiedy smutno, cicho i ciemno...na jesiennnnno-zimową chandre. Jest o miłości uwielbiam takie...i żyli długo i szczęśliwie....
polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz