piątek, 23 listopada 2012

OFF;)

witam was! dzień wczorajszy ,dzisiejszy i jutrzejszy spędzam w domu ,więc zabrałam się za wyskrobanie posta...wczoraj spałam prawie 24 godziny dopadł mnie ogromny ból w szyi nie mogłam się ruszyć..coś okropnego ...jest już lepiej ale nie bardzo dobrze...po wybudzeniu się ze snu zimowego powitałam nowy dzień wcześnie rano bo już około 5:30;) /kto rano wstaje temu...jest dane.../-mi na razie nic nie zostało dane ale do wieczora daleko... prysznic ,poranna kawka,dzień dobry TVN i spędziłam aktywnie dzień naśladując panią Małgosie z Perfekcyjnej Pani Domu-pranie sprzątanie gotowanie...Teraz znalazłam chwile by tutaj po marudzić i pokazać nie ,,stylizacje,, bo do tej daleko ale strój lub jego elementy jaki/e miałam pewnego dnia na zakupach w Tesco...
bluzka I Love England-moda at george
spodnie -siostry
pasek-moda at george
torebka-moda at george
kurtka -sanday/z drugiej ręki


a tutaj fotki z telefonu
wisior-moda at george
bluzka-sanday/z drugiej ręki









 pasek-moda at george
 spodnie-ukradzione siostrze/moje ulubione/
















do nastepnego...posta;)
buziale Magda;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz