niedziela, 15 kwietnia 2012

kawa z mlekiem;)

witam was ;*
znów zaniedbałam bloga o którym tak długo marzyłam,marzenie spełniłam założyłam,pisze nawet od czasu do czasu chodź chciałabym więcej...ale życie wygrywa praca dom itd.Nie marudzę już!
Post niedzielny.uwielbiam chodzić w sukienkach,spódnicach może dlatego ,że do większości mogę założyć czarne kryjące rajtki które uwielbiam;)
Suknia kupiona w moim ulubionym sklepie w rodzinnym mieście w PL-EGO koszt o ile pamięć mnie n ie myli ok 150 zł nie jest to majątek więc dobry wybór;) kolor można określić jako beżowy,kawa z mlekiem jak kto woli;)
 sukienka ma ciekawy dekolcik

sweterek również w podobnej kolorystyce  z tzw ,,złotą nitką,,









rękawki ma wykończone skórką




to by było na tyle...popatrzcie jak można się wylegiwać zasłużenie i z czystym sumieniem;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz